پودر زنجبیل، به صورت پودری خشک شده از ریشه زنجبیل به دست می‌آید و به دلیل خواص دارویی و طعم و مزه خوبی که دارد، در آشپزی به عنوان ادویه و چاشنی در غذاهای مختلف استفاده می‌شود. این پودر در تهیه چای زنجبیل، شیرینی‌ها، شربت‌ها، مرباها، خورشت‌ها، سس‌ها، غذاهای دریایی، گوشت و مرغ و ... کاربرد دارد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت هر کیلو پودر زنجبیل | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر زنجبیل، به صورت پودری خشک شده از ریشه زنجبیل به دست می‌آید و به دلیل خواص دارویی و طعم و مزه خوبی که دارد، در آشپزی به عنوان ادویه و چاشنی در غذاهای مختلف استفاده می‌شود. این پودر در تهیه چای زنجبیل، شیرینی‌ها، شربت‌ها، مرباها، خورشت‌ها، سس‌ها، غذاهای دریایی، گوشت و مرغ و ... کاربرد دارد.

قیمت هر کیلو پودر زنجبیل | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



قيمت پودر زنجبيل بسته به ميزان و كيفيت توليد، در بازارهاي مختلف متفاوت است. اما به طور ميانگين مي‌توان گفت كه قيمت پودر زنجبيل در بازارهاي ايران حدود ۲۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ تومان براي هر كيلوگرم آن مي‌باشد. قيمت اين محصول در بازارهاي خارجي نيز متفاوت بوده و تحت تاثير عواملي مانند نرخ ارز و شرايط بازار قرار مي‌گيرد.

قيمت هر كيلو پودر زنجبيل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت زنجبيل تازه ۱۴۰۰-قيمت پودر زنجبيل ديجي كالا-قيمت زنجبيل پودر شده-يك گرم پودر زنجبيل چقدر است-قيمت ۱۰۰ گرم زنجبيل خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت هر كيلو پودر زنجبيل را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت هر كيلو پودر زنجبيل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت هر كيلو پودر زنجبيل در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت زنجبيل تازه ۱۴۰۰-قيمت پودر زنجبيل ديجي كالا-قيمت زنجبيل پودر شده-يك گرم پودر زنجبيل چقدر است-قيمت ۱۰۰ گرم زنجبيل با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت هر كيلو پودر زنجبيل را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت هر كيلو پودر زنجبيل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت هر كيلو پودر زنجبيل و قيمت زنجبيل تازه ۱۴۰۰-قيمت پودر زنجبيل ديجي كالا-قيمت زنجبيل پودر شده-يك گرم پودر زنجبيل چقدر است-قيمت ۱۰۰ گرم زنجبيل كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت هر كيلو پودر زنجبيل | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پودر زنجبيل چيست؟
زنجبيل ريزوم گياه زنجبيل است ولي اغلب آن را ريشه اين گياه مي دانند. زنجبيل يك گياه دارويي است و هزاران سال است كه به دليل خواص درماني كه دارد، مورد استفاده قرار مي گيرد. اين گياه فوايد زيادي دارد از جمله اينكه براي تسكين سرگيجه و دردهاي بدن بسيار مؤثر است. هم چنين مي تواند از تهوع و بيماري هاي مفاصل پيشگيري كند. زنجبيل حتي مي تواند در درمان اضطراب و بهبود عملكرد مغز نيز كمك كند.
تركيبات و ارزش غذايي زنجبيل
مقادير زيادي ويتامين و مواد معدني مختلف در زنجبيل وجود دارد كه در ادامه به آن ها مي پردازيم:
يك قاشق غذاخوري زنجبيل حاوي اين تركيبات است:
4.8 كالري انرژي
1.07 گرم كربوهيدرات
0.12 گرم فيبر
0.11 گرم پروتئين
0.05 گرم چربي
0.1 گرم قند
هم چنين زنجبيل داراي ويتامين ها و مواد معدني به شرح ذيل است:
ويتامين B3 و B6
آهن
پتاسيم
ويتامين سي
منيزيم
فسفر
فلز روي
فولات
ريبوفلاوين
نياسين
خواص پودر زنجبيل براي سلامتي
به طور كلي زنجبيل داراي خواص دارويي متعددي است. اين گياه حاوي جينجرول است كه به عنوان ضد التهاب، ضد درد، ضد عفوني كننده قوي، ضد باكتري و ضد ويروس شناخته مي شود. هم چنين اين ادويه از بروز انواع سرطان پيشگيري مي كند، ادرارآور است، به تقويت معده كمك مي كند و ضدافسردگي است. در ادامه به برخي فوايد پودر زنجبيل براي سلامتي بدن به طور مفصل خواهيم پرداخت:
يك تونر مناسب براي پوست است.
دو قاشق چاي خوري پودر زنجبيل را در چهار فنجان آب بجوشانيد. و اجازه دهيد تا اندازه اي بجوشد كه به نصف اين ميزان تبديل شود. سپس اجازه دهيد سرد شود. اكنون چند قطره روغن اسطوخودوس يا رزماري به آن اضافه كنيد. همه اين مواد را خوب مخلوط كرده و در يك بطري شيشه اي نگهداري كنيد.
اين تونر را در يخچال قرار دهيد و با پنبه روي صورت بماليد تا از پوست شما محافظت كند، اين محلول آلودگي هاي پوست را از بين مي برد، آن را هيدراته مي كند، خشكي پوست را كاهش مي دهد و آن را تقويت مي كند.
براي درمان سوزش معده مؤثر است.
پودر زنجبيل همراه با آب نيشكر براي درمان سوزش معده استفاده مي شود. اين مخلوط را هر روز صبح زود مصرف كنيد تا از سوزش معده خلاص شويد.
براي درمان سردرد استفاده مي شود.
يكي از مهم ترين مزاياي پودر زنجبيل رفع سردرد است. سردرد را مي توان با استفاده از مالش خمير پودر زنجبيل روي پيشاني درمان كرد. هم چنين مي توانيد اين خمير را براي تسكين درد گلو روي گلوي خود بماليد
درد قفسه سينه را كاهش مي دهد.
درد قفسه سينه با استفاده از پودر زنجبيل قابل درمان است. پودر زنجبيل خشك و شكر را در آب نارگيل بجوشانيد و براي درمان درد قفسه سينه آن را بنوشيد.
يك داروي ضد التهاب است.
پودر زنجبيل حاوي خواص ضد التهابي است كه مي تواند آرتريت را تسكين دهد. دو تا سه قاشق غذاخوري از پودر زنجبيل را به آب اضافه كنيد و بگذاريد بجوشد. اين محلول را براي درمان ورم مفاصل بنوشيد. هم چنين مي توانيد با همين تركيب خميري تهيه كنيد و آن را روي مفاصل متورم زانو بماليد تا درد تسكين يابد.
در درمان سرماخوردگي مؤثر است.
پودر زنجبيل يكي از مواد رايج موجود در آشپزخانه است كه به درمان علائم سرماخوردگي كمك مي كند.
چند بار در روز از زنجبيل خام يا پودر زنجبيل استفاده كنيد تا از سرماخوردگي رهايي يابيد.
هم چنين مي توانيد خميري از پودر زنجبيل، ميخك و نمك تهيه كرده و اين نوشيدني را دو بار در روز براي درمان علائم سرماخوردگي مصرف كنيد.
يكي ديگر از روش هاي درمان سرماخوردگي، مخلوط كردن پودر زنجبيل با عسل است.
براي بالابردن متابوليسم بدن مفيد است.
پودر زنجبيل خشك حاوي مواد ترموژنيك است كه براي سوزاندن چربي و درمان چاقي مفيد است. اين پودر را براي افزايش ميزان متابوليسم مصرف كنيد تا چربي ذخيره شده در بدن را بسوزاند. پودر زنجبيل براي كاهش سطح كلسترول و تري گليسيريد خون نيز مفيد است.
به كاهش وزن كمك مي كند.
يكي از فوايد پودر زنجبيل كمك به كاهش وزن است. چاي زنجبيل بهترين درمان براي كاهش وزن است. نصف قاشق چاي خوري پودر زنجبيل را به يك فنجان آب داغ اضافه كنيد و اجازه دهيد تا دم بكشد. اين محلول را هر روز براي كاهش وزن بنوشيد. اگر تمايل داريد، مي توانيد اين چاي را با عسل شيرين كنيد.
براي درمان نفخ سودمند است.
پودر زنجبيل را با نصف قاشق چاي خوري دانه هويج و دو تا سه قطره آب ليمو مخلوط كنيد. يك خمير غليظ درست كنيد و آن را در سايه خشك كنيد. هر روز صبح و عصر يك گرم از آن را با نمك مصرف كنيد تا نفخ شكم برطرف شود.
براي درمان عفونت هاي ادراري به كار مي رود.
براي از بين بردن عفونت هاي ادراري مي توانيد پودر زنجبيل را به شير و شكر اضافه كرده و ميل كنيد.
در درمان ميگرن مؤثر است.
دو قاشق غذاخوري پودر زنجبيل را با آب گرم تركيب كنيد و قبل از شروع درد ميگرن مصرف كنيد.
براي درمان آكنه مفيد است.
پودر زنجبيل داراي خواص ضد التهابي و ضد باكتريايي است كه به باز شدن منافذ و از بين بردن باكتري هاي ايجاد كننده آكنه كمك مي كند.
پودر شير و پودر زنجبيل را مخلوط كنيد تا خميري يكدست به دست بيايد. اين خمير را روي صورت و گردن بماليد و اجازه دهيد 15 تا 20 دقيقه در همان حالت باقي بماند. سپس صورت خود را بشوييد و از كرم مرطوب كننده استفاده كنيد. براي از بين بردن جوش و آكنه هفته اي يكبار از اين روش استفاده كنيد. اين ماسك پوست شما را جوان كرده و سلول هاي پوست را تجديد مي كند و درخشندگي را به پوست شما برمي گرداند.
طرز تهيه پودر زنجبيل خانگي
بهتر است حتي الامكان پودر زنجبيل را از مغازه ها خريداري نكنيد چراكه تهيه پودر زنجبيل در خانه بسيار ساده است و كيفيت و تازگي آن هم نسبت به پودرهاي زنجبيل آماده، بهتر است. براي تهيه پودر زنجبيل خانگي مراحل زير را انجام دهيد:
مرحله اول: پوست زنجبيل را جدا كنيد
اگر پوست زنجبيل، نرم و قابل انعطاف است نيازي به جدا كردن آن نيست. ولي اگر ناهموار، بي رنگ و چوبي است، بايد پوست آن را بگيريد.
مرحله دوم: آماده سازي
پس از اينكه تمام قسمت هاي پوست زنجبيل را جدا كرديد اكنون بايد آن را به تكه هاي كوچك تر تقسيم كنيد. به اين منظور از دو روش مي توانبد استفاده كنيد:
برش دادن
با استفاده از يك چاقوي تيز زنجبيل را به صورت حلقه هاي نازك برش دهيد. هم چنين مي توانيد آن را به صورت تكه هاي مكعبي كوچك درآوريد. فقط دقت كنيد قطر زنجبيل هاي برش خورده زياد نباشد تا در فرايند خشك كردن مشكلي پيش نيايد.
رنده كردن
هم چنين مي توانيد از يك رنده براي خرد كردن زنجبيل استفاده كنيد، در اين حالت بهتر است از سمت رنده درشت استفاده كنيد.
مرحله سوم: خشك كردن
زنجبيل ها را به مدت چهار تا 8 ساعت در دماي 35 درجه سانتي گراد قرار دهيد. براي اين كار مي توانيد از دستگاه مخصوص خشك كردن ميوه ها استفاده كنيد.
البته اغلب گفته مي شود كه مي توان دما را روي 52 درجه سانتي گراد نيز قرار داد. ولي اگر مي خواهيد عطر و طعم زنجبيل حفظ شود، بهتر است كمي حوصله به خرج دهيد و دما را كاهش دهيد ولي مدت زمان خشك كردن زنجبيل را طولاني تر در نظر بگيريد.
زنجبيل خيلي زود خشك مي شود. اما به ياد داشته باشيد زمان خشك شدن نسبي است و به ميزان رطوبت محيط و دستگاه شما بستگي دارد.
قيمت هر كيلو پودر زنجبيل | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت زنجبيل تازه ۱۴۰۰-قيمت پودر زنجبيل ديجي كالا-قيمت زنجبيل پودر شده-يك گرم پودر زنجبيل چقدر است-قيمت ۱۰۰ گرم زنجبيل مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 228 بازدید دیروز 326 بازدید کل 592179

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .